خروج استقلال از بلاتکلیفی در پله آخر-راهبرد معاصر

خروج استقلال از بلاتکلیفی در پله آخر

با معرفی دو عضو دیگر هیات مدیره باشگاه استقلال، وزارت ورزش در آستانه برداشتن آخرین گام برای خروج این باشگاه از بلاتکلیفی است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 18
کد خبر: ۳۸۵۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال استقلال در سال رو به پایان نوسانات زیادی در بخش مدیریت و فنی خود داشت، با تصمیم جدید وزارت ورزش در آستانه رسیدن به آرامش است و این امیدواری وجود دارد با انتخاب مدیرعامل باشگاه این تیم سال آینده را با قدرت بیشتری آغاز کند.

 

وزارت ورزش امروز چهارشنبه و در آخرین روز کاری سال ۹۸ اقدام به معرفی دو عضو جدید هیات مدیره کرد و استعفای علی فتح الله زاده را هم پذیرفت تا پس از اتفاقاتی که طی چند ماه اخیر رخ داده است، این باشگاه کمی رنگ آرامش را ببیند.

 

در این میان اما آخرین گام برای رسیدن باشگاه استقلال به آرامش انتخاب مدیرعامل این باشگاه است. مدیری که هم بتواند حمایت وزارت ورزش را با خود داشته باشد و هم اینکه با دوری از حاشیه ها زمینه حل مشکلات استقلال را فراهم کند.

 

با معرفی دو عضو دیگر هیات مدیره به نظر می رسد احمد سعادتمند که از مدیران باسابقه وزارت ورزش است یک گام دیگر به مدیرعاملی باشگاه استقلال نزدیک شده است. سعادتمند از این جهت که قبلاً هم سابقه حضور در هیات مدیره استقلال را داشت و شناخت خوبی از این مجموعه و مشکلاتش دارد می تواند گزینه مناسبی برای مدیرعامل تیم آبی تهران باشد.

 

ضمن اینکه وی به دلیل نزدیکی به وزارت ورزش و مسعود سلطانی فر به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، می تواند زمینه حل مشکلات این باشگاه را فراهم کند. قطعاً حضور یک عضو اقتصادی قوی به عنوان اخرین فرد تکمیل کننده اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال می تواند سعادتمند را در راه رسیدن به اهدافش کمک کند.

 

منبع:مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار